04 Ogos 2010

DUIT..!!!!!!!!

hohoho...sekarang dorang c kakak n c arul tgh bergumbira psl duit PTPTN dah masyukkkkkk.....kayalah mereka wat seketika..haha....bagi kami bdak UMS lmbt lagi,mgkin tnggal 10/8 ni bru dpt...nmpaknya ndak dptlah menyopingkan diri d PC fair d One Borneo nnti..isk2....aku gan c qayum plan2 sdah mo angkat laptop..eyalah..mna thn online di ppustakaan trus..jauh oooo...utk pengetahuan kwn2 smua..budak balung d UMS ni bertambah sebanyak 2 org akibat kmasukan c Khalid gan c Nina..tpi aku respek gan c nina sbb dia amek kokum PALAPES..gilak...kawad jak keja dorg..pokoknya balek tawau nnti c nina akan menjadi seorg wirawati negara..hahahaha..oklah..next tyme aku kongsi lgi cerita kmi d ums ni..kpd c kakak n Arul..sharelah jgak kmu pnya crita d UPSi sna tu..jgn lokek...anyway..jumpa tyme raya ok..hahahahaha..bye..wasalam..

2 komen kamu:

are_que berkata...

SALAM....
mo dengar cite d upsi....????
huhuhuhuh....aku d sini masih lum leh suaikan diri....dalam fikiran mo behenti and balik jak...
kehidupan ku d sini yang penting hadir claz...5 minggu d upsi aku rasa ilmu baru langsung nakdah...
dengan kerja yang ndak tahu d wt....
k.rol ntah pa cite...walaupun 1 U langsung ndak pernah jumpa....dia menyepikan diri....tambirang suda dia jadi budak upsi....huhuhuhu
tapi 2lah fitrah kehidupan....hidup sendiri2x and mati sendiri2x....terima hakikat setiap orang lalui kehidupan yang berbeza.... duit ptptn...?????of corz kami jadi owg kaya dah...huhuhuhu....
sapa yyang takdah nama tue...memang bagus ambik iktibar dari kehidupan kami...bersyukur lah anda...huhuhu....
weh....sini murah durian....1 biji 50 sen jak....hahahah....
bagus makan durian dari maggie....
bha...orait, jumpa raya....
kalo leh p umahku ramai...14hb la cam tue ya...
aku ada d twu 11-16 jak...k.rol ndak taw...donis ndak balik...
k.la.... salam....

aKu nir_oNe berkata...

hahahaha..tulah..kan best klo sma2 msuk ums..bah..btolkah c arul ndak blek raya..??? uish..bawa blek durian tu p tawau ya..hahahahahaha...bah..ati2 jak kmu sna..jgn blek sni bckp smenanjung sdah..aku blasah kmu..