23 September 2011

i want to stroy about................


Pertapaan utk menuntut ilmu kembali bermula...macam besalah...sakeeeeeeeeet...!! semakin lancar $$$ keluar....bestnya ni sem...aku,surik,qayum sebelah bilik jerr...aku menumpang....suasana d ums mcm besa..cuma,sedikit keciwa melihat kwn sekelas yg dulunya akrab kini hanya memandang saja..maklumlah..jadi mahasiswa dah dorg..hahahahaha....spanjang 3 minggu ni,baru c suhaila pernah aku nampak...yg laen tu ndak pernah2...busy kali kan...siapa tau...kawan2 laen amcm..? lama lgi ni baru cuti2 panjang....bah...nnti lgi cerita2 yaa..bah2..wasalam..~

7 komen kamu:

surie_bone(btd) berkata...

hahah.....bizy genk...nnt kta jln2 lah g kk kah 1B kah ngan member sekelas kta yg ada d sini....

~WaRdatUL ImAn berkata...

dmna kau tgok aq nirwan???maaf ya law xtgur kaw xperasan kali..cz law jmpa si surik ma moni aq tgur juak drg.....hihi law kmu tjumpa aq ma pda sound2x la cz kmi ni p mna2x sntiasa mo cpt smpai tlupa nak tgok kiri knan hihihi sory sngt2x....

siti fauziah berkata...

assalamualaikum...nirwan...aku x pernah jumpa kau d ums ni.....hehehehe...yang pernah aq jumpa dorang pza,sunora,surik.qayum,moni,kakak2 di balung...lau kau tejumpa aq tegur2 la ya....hehehe...maaf lau aq x tegur kau sebab kes x terperasan.....biasalah aq kan memang rabun...hehehehe.....

~WaRdatUL ImAn berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
aKu nir_oNe berkata...

hahaha.....post jak ponn..mna tau kamu nnti purak2 ndak kenal aku..hahahahaha~~

siti fauziah berkata...

mana bleh purak2 x kenal....kau 2 orang yg paling pndai buat lawak dalam kelas....mana bleh lupa....heheheh....

surie_bone(btd) berkata...

hahaha...paling sdh nie...drg ok2 juak bah...mngur lg yah.....